Reply by Omega Xl

Thank you for your review, unfortunately we were unable to reach you. We strive to deliver excellent customer service. We have submitted refunds and our records show that those refunds were processed back to your account on 3/29/2019. We have left a voicemail to the number located on your account confirming the cancellation and your refunds. Should you have any further concerns feel free to contact us at 1-800-607-0419 and one of our agents will be more than happy to assist you.
Author's
0 comments

I was told it takes 15 business days to refund the money. Ok.....but why? Today is day 15 and it is 12:30 and they have not refunded the money.

Reason of review: Poor customer service.

Monetary Loss: $120.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

Do You Have Something To Say ?
Write a review