State: Ohio Clear all filters (13 of 705 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
Verified customer

Omega Xl - Pills Review

#OmegaXL #Sponsored OmegaXL has been life changing and transforming. It has helped to reduce the pain and discomfort in my entire body especially in my back. OmegaXL is a God sent. I was restricted from doing my daily chores and also to do things for myself. Now, I am able to move more freely without a hindrance and less pain.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Review
#942073 Review #942073 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Verified customer

Omega Xl - Pills Review from Maple Heights, Ohio

#OmegaXL #Sponsored I had knee pain and stiffness. The very first week that I started using OmegaXL, I could tell a difference in the stiffness in my knees because it was less painful to take steps. And the second and third week, I felt so much better. I am now a regular user of OmegaXL; I take it for maintenance. I am able to get around better than people half my age and I like that. I am so pleased with the product that I recommending to my friends and to strangers even.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Review
#939022 Review #939022 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Omega xl has helped reduce my pain
  • Feel great
  • Easy to take
Reason of review
Good customer service
Verified customer

Omega Xl - Pills Review from Uniontown, Ohio

After taking OmegaXL when I wake up in the mornings, I am now able to bend my fingers more easily. Before, it was painful for me to bend my fingers. Also OmegaXL, has helped to improve my walking, I still have a limp when I walk, but I am walking better, and I am no longer having to use my cane . Overall I feel better.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Review
#805825 Review #805825 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Newark, Ohio - Failure to cancel order

The service professionals in our Customer Advocacy Group have tried to reach you to discuss your issue. They have reviewed the audio record of your calls of August 3, 2015 and September 1, 2015. They found that, contrary to your complaint, you agreed to continue receiving shipments after a temporary hiatus. Consequently, a new order was shipped to you on December 15, 2015. As you had not provided a new address, it was sent to your old one. Under the provisions of our Money Back Guarantee, your Visa account has been fully refunded for the December shipment and your shipments have now been cancelled.
Review
#751582 Review #751582 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Charged for an order I did not order!!
Loss
$69
Preferred solution
Full refund

i called and canceled my order in September, here it is December and my account has been charged and the customer service man said I cannot get a refund. First off I have moved and will not be getting the order I did not order!

Second this is an unauthorized charge! This is called stealing!! I think a lawer should get involved to protect the costumer, I have a feeling I am not the only one with this issue.

This is Bad Busniss!! My name is Kellie Switzer if you feel you need to contact me.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Paris, Ohio - Beware of Great Health Works (OMEGA XL)

As you asked to be contacted, the service professionals in our Customer Advocacy group spoke with you. They pointed out that you had already discussed your concerns with our Customer service department who had cancelled your order and began processing of a refund. You indicated to them that you were dissatisfied with the wait time for your call to be answered. During peak times wait times can be long. We understand how frustrating this can be sometimes, and we apologize for the inconvenience. We also accept communications via email. As you have spoken with Customer Advocacy we recommend calling them in the future, as well, at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#641712 Review #641712 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Debit charges

Horrible customer service! I called 4 times only to receive wait times of 45 minutes to 65 minutes.

Once contact was made with supervisor Christopher Lang and Tony, I expressed my desire to cancel my order. I was told cancellation #s were not given. I found this to be a bit strange. Two weeks later my bank account was billed an additional $25 more dollars.

It would appear that Great Health Works is a scam company or at the very best a disorganized one.

Their products MAYBE great I cannot say, but their business practices are a P-in the-A. Stay Away!!!

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from Findlay, Ohio

Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers, who continue to purchase it on a monthly basis. Thousands of them have given testimonials to its benefits. We would very much like to discuss our product with you, but you have chosen to remain anonymous. We recommend that you contact the service professionals in our Customer Advocacy Group at cagsupport@greathealthworks.com, or 1-800-607-0419.
Review
#635971 Review #635971 is a subjective opinion of poster.

I have not tried it yet myself, I wanted to read the reviews first. All I see are complaints about the prices and customer service. WHAT ABOUT THE PRODUCT????

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Youngstown, Ohio - Customer service

We’re sorry to learn that you had difficulty reaching us. Checking your records we find that you spoke with us on April 14th, and that we cancelled your order, as you asked. As you have requested to be contacted, you will be called by the service professionals in our Customer Advocacy Group.
Review
#621857 Review #621857 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
cancel all future orders!

i first called on a Monday and they said that it would be a 30 minute wait so I decided to call back on Tuesday. When I called Tuesday they said I had a 25 minute wait.

I decided to wait. After a 20 minute wait a woman comes on the phone and asks me for my number. There is so much noise in the background that she has to ask me a few times. After the second time of me giving my number she decides to hang up on me.

I find this so frustrating that I want to cancel my order now but I have no one to tell this too. I did write to customer service and got no response

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from Findlay, Ohio

We’re always excited to hear from our customers who experienced good results from taking OmegaXL. Our Customer Service department would love to talk with you more and offer you the opportunity to share more about your OmegaXL experience with others. They can be reached at 1-800-488-8082. They can also share with you the options available to assist those customers who are concerned about cost so they don’t miss out on OmegaXL’s benefits.
Review
#603221 Review #603221 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

The products ok , ive used it works good , but for people on fixed income they cant afford it , Should be a senior discount

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Pills Review from Fremont, Ohio

We have hundreds of thousands of satisfied customers and maintain an A rating with the Better Business Bureau. We appreciate receiving your feedback. Like most supplements, Omega XL is recommended to be used daily to feel the results. We generally find that after 4 to 6 weeks of daily usage, our customers report a positive experience.
Our agents are trained to disclose the monthly autoship program as part of a customer’s initial offer. In addition, our agents are trained to seek to retain customers and to cancel an account if the customer does not desire to continue to receive our product. We monitor calls and continually educate our agents to adhere to all our policies and procedures. We also process cancellations and refunds on a timely basis.
Please feel free to contact our Customer Advocacy Department at 1-800-607-0419 ext. 3188 to address any additional concerns.
Review
#586514 Review #586514 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised

Alot like most of the other reviews, the product is a joke, scam, and a few other four letter words i can think of. i noticed NO difference, NONE!!!

And when buying the junk from them directly you end up getting charged every month for a year if you dont read closely. DO YOUR HOMEWORK on this SCAM, or just do urself a favor and don't waste your money.

Contact Omega Xl Customer Service

Mailing Address:
Great HealthWorks
4150 Sw 28th Way
FORT LAUDERDALE, FL 33312
All Omega Xl Contacts

Omega Xl Products and Services Reviews

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from Grove City, Ohio

Omega XL’s formula containing our patented oil, PCSO24 has been shown to provide relief from inflammation in clinical testing. Unfortunately, folk remedies such as the one you recommend are seldom tested in clinical trials.
Review
#572193 Review #572193 is a subjective opinion of poster.

Just use honey and cinnamon mixed together in tea. Cheaper and it works.