Resolved
Omega Xl's reply to:

Resolved: Got two memberships unknowingly | Omega Xl review from Lake Villa, Illinois

Please contact our customer advocacy department at 1-800-607-0419 ext. 3188. It seems that you may have confused our company with another product you are purchasing. We do not offer a free membership for Omega XL. There would be no need to leave your home as the Omega XL product is shipped direct to consumer. We don’t offer a travel club and we don’t charge $1.95 for any registration fees. Please contact our customer advocacy department so we can properly assist you in handling this matter.
Review
#590860 Review #590860 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$4
Preferred solution
Full refund

My sister called for Omega XL. She thought it would be a help.

The customer rep kept saying she could try free memberships FOR FREE. It's FREE! It's FREE! When I talked to Andrea there, she said they always tell the customer about the programs three times.

But my sister has medical problems and doesn't want to go anywhere too far from our hospital...so why would she try a travel club???? We don't buy much because we don't have much money...so why would she try a buying club? We got the memberships canceled but we lost..we got two $1.95 taken from us for registration fees.

Well, why didn't Omega XL tell my sister that there is a non-refundable fee? I was told the monitor would call me back today with the recording of what my sister said (and what THEY said) but I still haven't heard from anyone!

Omega Xl's reply to:

Can't get them to cancel. | Omega Xl review from Kankakee, Illinois

We do not offer “trials” of Omega XL. We offer a Buy one Get one introductory purchase with a 90 Day Money Back Guarantee, starting with the first purchase. We recognize that on some days and times there may be long waits when calling, and that this can be very frustrating. This is why we offer the alternative of sending an email, and we have no record of receiving an email from you. We have hundreds of thousands of satisfied customers, and we doubt that your condition worsened due to our product. As you asked to be contacted, the service professionals in our Customer Advocacy Group spoke with you and advised that your account had been cancelled the same day that you posted on this website. You expressed satisfaction with this, and if you have any other questions you are welcome to contact the same group again, 1-800-607-0419, or cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#645229 Review #645229 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
Preferred solution
Return of the June 3 amount they took from my account and to never hear from them again. NEVER!

I called to order a trial. The trial came with automatic reordering.

They sent another trial. Now I paid for two trials. I tried to cancel and they said I did cancel but I now have received another withdrawal from my account. I try to call.

As soon as they hear the word cancel, they disconnect. I don't know what happens to my emails. But I have sent emails cancelling. I have filed a complaint with my bank, but it looks like I may have to cancel my card to get rid of these leeches.

Shame on Larry King. By the way, I have faithfully taken the capsules as ordered, but they don't help.

In fact, my pain is worse. I thought it might be the Spring weather, but now I think it is the OmegaXaL

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Pills Review from Murphysboro, Illinois

As you have chosen to remain anonymous, we are unable to address your concern about your spouse’s passing. Omega XL and its ingredients have never been shown to have harmful side effects. We’re sorry to learn of your loss.
Review
#619165 Review #619165 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Omega xl was a bunch of bull malarkey my wife died from taking there medicine now I'm gonna sue u *** omega people see u in court

Omega Xl's reply to:

Review in Drug Stores and Drugs category from Itasca, Illinois | Omega Xl review

We are sorry to learn that you have had difficulty cancelling your shipments. We cannot check our records to learn why you had these difficulties or to remedy your concern because you have chosen to remain anonymous. Contact the service professionals in our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#654187 Review #654187 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

They have taken money 3 times from me I have sent the pills back, before 30 day's and they got it then sent me a new one and charged me again for it.Im out 116. X3

Omega Xl's reply to:

DOESN'T WORK AND HORRIBLE CUSTOMER SERVICE | Omega Xl review from Chicago, Illinois

Because you have chosen to remain anonymous we are unable to review your account and address your concerns. Should you wish to discuss your issues, we recommend that you call our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#510625 Review #510625 is a subjective opinion of poster.

Had tried Omega XL for almost 40 days, felt no difference. Took forever to get thru on the phone to inquire how to send the unused portion back...and then was interrogated by the customer service rep when I had requested the information.

They make it extremely difficult to request a refund. Waited on hold for 15 minutes in order to speak with someone. I cannot believe these celebrity endorsements for this product....I no longer have ANY RESPECT for these celebrities that endorse this junk!

Do not recommend any one order this Omega XL. If you are not satisfied with it, you must mail back unused portion.

Omega Xl Pills Review from Alton, Illinois

Before I began taking omegaXL, my fingers were hurting, and my little one on my right hand started swelling andaspot at a knuckle turned red. I couldn't bend it at all, and it throbbed constantly. It was in constant pain. I ran across Larry King on TV talking about Omega XL. He seemed sincere, and I needed help. So I ordered it. I don't know how long I had been taking it, but the pain in my fingers diminished greatly. After a little more time, I could bend my pinkie finger. I now have so much less pain, it is like a miracle. I'm living a normal life without pain, thanks to Omega XL!
View full review
Review
#1011773 Review #1011773 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Product
Reason of review
Good quality

Omega Xl - Pills Review from Montgomery, Illinois

I am not that old but I had a lot of joint pain, primarily in my fingers, and my back. I tried different treatments and products and nothing was helping. I decided to try OmegaXL and in a short amount of time, my joint pain and stiffness was virtually gone. I did go off of it and my pain came right back so I went right back to taking it again. It took a while longer to get in my system the second time around but once it did, my joint pain was eased. I am happy with the product and will continue on taking it.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Verified customer
Review
#951168 Review #951168 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service
Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Customer Care Review from Naperville, Illinois

We’re sorry to learn that you had difficulty reaching us. From time to time our lines may be very busy. The service professionals in our Customer Advocacy Department have contacted you and, as you requested, your long-standing order has been cancelled.
Review
#881176 Review #881176 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

I HAVE SPENT A TOTAL OF 8 HOURS ON HOLD WITH THIS CUSTOMER SERVICE NUMBER. SEEMS LIKE A BIG SCAM ALERT. NEXT CALL IS TO BBB!

Walking Better and Standing for Longer Periods | Omega Xl review from Chicago, Illinois

I had been having trouble with my joints for quite a while and I had problems walking, standing, sitting, and bending. I used some other products and pain relievers but they did not work at all. I decided to give OmegaXL a try after watching the infomercial with Larry King, whom I respect and trust. After several weeks of using OmegaXL, I could sit and stand up easier and I was walking better. I also noticed that I stood taller and could stand for longer periods of time. I am glad to have found OmegaXL and I have been recommending it to friends and relatives who are struggling with joint pain like I was.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Verified customer
Review
#920409 Review #920409 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

Contact Omega Xl Customer Service

Mailing Address:
4150 Sw 28th Way
FORT LAUDERDALE, FL 33312
All Omega Xl Contacts

Omega Xl Products and Services Reviews

Can Walk- Jog Now | Omega Xl review from Carpentersville, Illinois

Can Walk- Jog Now - Omega Xl review
Can Walk- Jog Now - Omega Xl review
OmegaXL has been awesome for me; The pain I have had through my body is now in check. Now I can walk - jog on the bike trails. Something that I have not done in years. I have had back problems and arthritis for years. I also have neck problem's and some inflammatory conditions through out my body as well. I was not getting the relief from over the counter medications and prescriptions anymore. After taking all those things for years, I got to the point where I needed to try something else due to all the pain I was in. I was up one night late and I seen the TV commercial for OmegaXL. I thought to my self, I need to try this product. I have been taking OmegaXL for 2 months now going on 3 months and I feel great! I can only imagine how much more better I will feel taking them for much longer. I recommend OmegaXL to everybody that is in pain and discomfort because it works for me and it can work for you! Thank you OmegaXL for giving me the relief that I have not had in years.
View full review
  • OmegaXL Sponsored
Verified customer
Review
#887128 Review #887128 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
All the above