Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Extremely frustrating Customer Service

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on 5/14/2020. We strive to deliver excellent customer service. We are glad we were able address all of your concerns regarding your account and assist you with cancellation. Please feel free to contact us at 1-800-488-8082 should you have any further concerns and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1922264 Review #1922264 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
Omega Xl - Extremely frustrating Customer Service

I am extremely frustrated. I was on hold for over 2.75 hours in attempt to get a back to a customer service representative.

I was placed on hold and they never came back. I purchased this subscription for my grandmother on May 8, 2020. Now, due to this experience, I am needing to just cancel my subscription.

I am beyond disappointed on this ridiculous hold/ customer service.

Please cancel my subscription! After waiting this ridiculous time, they hung up on me.

User's recommendation: Beware of their customer service.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Did not receive

Thank you for your review. We attempted to call you since receiving your online order on 4/22/2020. Unfortunately, we have not been able to successfully process your order. We are happy you returned our call on 5/11/2020. As we discussed, please try your order again or contact our Customer Service department at 1-866-449-9679. Our hours of operation are Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
ID
#1916698 Review #1916698 is a subjective opinion of poster.
Loss
$43
Preferred solution
Deliver product or service ordered

I ordered this on 4/22/2020, and still have not received it! I’m hoping I haven’t been scammed!

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
Omega Xl's reply to:

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on 03/16/2020 and 03/17/20 and had the opportunity to address your concerns. As advised your account has been canceled and your last order was refunded for the total amount of $94.88. You will...
View full review
ID
#1823392 Review #1823392 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Unable to cancel my order

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on 02/7/2020. As advised your account has been canceled. You will not receive any additional charges unless you contact us to reactivate your account. After our call, we were able to determine the reason you had not received the callbacks requested was that the callback process was not completed by the system before you disconnected the call. We sincerely apologize for any inconvenience this would've caused. For future reference, and as we mentioned during our call, you can also contact us via email at support@greathealthworks.com to request account changes and avoid long hold times. We strive to deliver excellent customer service. If you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1783973 Review #1783973 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
cancel my order

I've been wanting to cancel my order, every time i call i get a recording saying they are experiencing a large number of requests, I hold for a looong time with no luck, then the same recording asks if I want to leave my phone number, I have left my number 3 times and nothing. Today is the fourth time i called, i tried option number 2 which is to check the status of my product and one ring and i got someone, a human being answered but she couldnt help me so she transferred me to the same annoying recording.

Currently holnding for 18 minutes.

So no, I am not happy as a customer and I will not be recommending you product. Really bad customer service!

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Why are you charging my card!!!!!

Thank you for your review, while reviewing your account we noticed that your order was placed online. As mentioned in our Terms and Conditions that would have been acknowledged at the time of purchase, the monthly shipments could be stopped at any time. We attempted to contact you and unfortunately, we were unable to reach you or leave a voicemail. However, your account has been canceled and there will be no further charges. Refunds totaling the amount of $129.75 have been submitted minus shipping and handling as per our 90-day money-back guarantee. Please allow 2-3 business days for processing. Ultimately, your financial institution will determine when you see the refunds. We strive to deliver excellent customer service. If you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1738925 Review #1738925 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Misleading advertisements
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$187
Preferred solution
Full refund

I order omega one time to try and you guys keep charging my card! I didnt even work!

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Disappointed

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on 04/30/2019. We strive to deliver excellent customer service. As advised in our conversation we have cancelled your automatic shipments of the OmegaXL and submitted a refund for the order billed on 04/02/2019 less the S&H. Please feel free to contact us at 1-800-607-0419 should you have any further concerns and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1523028 Review #1523028 is a subjective opinion of poster.

Why did you enrolled me in your program with out me signing up. I would like to send back your product and would like you to credit my credit card back and would like know how to send back the product.

And please do not go back on my credit card. Order number A0001A1BEC.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Cancel account

Thank you for your review, unfortunately we were unable to reach you. We strive to deliver excellent customer service. As advised in our voicemail your account has been cancelled on 2/20/19 and there will be no further charges. We really appreciate your feedback; please feel free to contact us at 1-800-607-0419 should you have any further concerns and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1473833 Review #1473833 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Preferred solution
Full refund

I like to cancel my account, I no longer want them

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - No body answer my call

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on 1/30/19. We strive to deliver excellent customer service. As advised in our conversation we have processed cancellation of your account on 1/29/19 as per your request. Also, we have issued a refund for the last order minus the shipping and handling in the amount of $69.98 U.S dollars. Please feel free to contact us at 1-800-607-0419 should you have any further concerns and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1459494 Review #1459494 is a subjective opinion of poster.

I want to a refund, and how can i send back the two bottles they send it to me, hoping for your quick response. Thanknyou

Omega Xl's reply to:

I’m not reviewing anything!!! Cancel anymore Omega XL charge

Thank you for your review, unfortunately we were unable to reach you. We strive to deliver excellent customer service. As advised in our voicemail your account has been cancelled and there will be no further charges. A refund of $44.90 for the order processed on 11/24/18 has been submitted, please allow 3 business days for processing. Should you have any further concerns feel free to contact us at 1-800-607-0419 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1406549 Review #1406549 is a subjective opinion of poster.

I don’t want anymore Omega XL no more shipments or charges to my debit card!!!!

Contact Omega Xl Customer Service

Website:
www.omegaxl.com
Mailing Address:
4150 Sw 28th Way
Fort Lauderdale, Florida 33312
United States
Contact Omega Xl Customer Service

Omega Xl Products and Services Reviews

Latest Question

Omega Xl Questions
Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Refund- producto no funciono

Gracias por su comentario, cuando se usa a diario como se indica, los estudios muestran que las personas experimentarán diferentes niveles de alivio del dolor en las articulaciones, movilidad mejorada y menor incomodidad inflamatoria después de 4 a 6 semanas. Los estudios también muestran que las personas activas experimentarán una recuperación muscular mejorada después de la actividad y una mejor función pulmonar durante el ejercicio. Los resultados individuales pueden variar según el estilo de vida. Como se indica en nuestro correo de voz, su cuenta ha sido cancelada y se le ha reembolsado su reembolso de 90 días. No dude en comunicarse con nosotros al 1-800-607-0419 si tiene alguna otra inquietud, uno de nuestros agentes estará disponible para poderle ayudar.
ID
#1220478 Review #1220478 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

El producto no me funciono. Segui insrucciones pero no senti mejoramiento. Deseo un reembolso.

Gracias,

Javier Torres

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Over charged three times had to wait to long hurt bad while waiting order

Thank you for your review, we are happy to have been able to speak with you on May 22, 2017 and May 23, 2017; to follow-up. We strive to deliver excellent customer service. As advised in our conversation we have applied your 90 Day Money Back Guarantee and issued refunds to both of your opened accounts. Please feel free to contact us at 1-800-607-0419 should you have any further concerns and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1049541 Review #1049541 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue

Overcharge agreement s not kept we where supposed to be changed 60 the shipping for two bottles from my husbands acount monthly they took out 89 the another almost 97 and i dont know what they or going to take out of mine they kept saying the order was lost they said i would get a forty dollar check for recommending my husband they keep losing both our oders i want the two taken out of my account also for me 66 on the 28 of each mouth they said it was a special deal for people that caught the made there orders at that time and we told them we couldnt affo the new deals they where trying to make so i said ok forget the 40 check and forget the heart health my husband was supposed to get on the order he first made we where hurting bad and just wanted our bottles for the price they promise and they kept on changing stuff now its making our bills behind . Once it gets in your system and starts to work they hold back the bottle s and it hurts worse

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Please answer phone call immediately thank you

Thank you for your review and we are glad we were able to speak with you on May 1st, 2017. Rest assured that your account was cancelled and your refund submitted, as discussed. We thank you for being part of the OmegaXL family.
ID
#1040790 Review #1040790 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

I'm trying to cancel my orders but no one is answering the phone properly so I can do so I don't want no one taking money from my account that I left with you I want to take your Omega but my doctors won't let me so please get back in touch so I can talk to someone is very important please do not touch my account because I cannot take this myself I am not a lot because I'm so sick 267 588 5528 please contact me as soon as possible do not repeat take any other money from my account you have it on file God help me I just hope these people answer because they have been doing to me all week they put me on a line with a recorder keep saying I know you have a lot of people that you're trying to serve but in the right someone need to answer so I can put in my words that I cannot accept taking the Omega because my doctors won't let me please return my funds as promised and I will try to get you some customers from this end that's my word my word is my bond I love the idea of your muscles I do eat mussels but they're not from where yours came from about my doctor I don't know what to believe anymore because they say one thing and then someone else says something else so I'm afraid to take anything with all the medications they have me on so please forgive me but I will try to get you more customers my name is Ione Ellis one at gmail.com so please let me know if you got my message that's my email I just gave you my phone number is 267 588 552 8 I prefer talking to someone please

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Customer Care Review

Thank you for your review, unfortunately we were unable to locate an account with the information provided. We strive to deliver excellent customer service. Please feel free to contact us at 1-800-607-0419 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#1039164 Review #1039164 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

Horrible customer service . Takes advantage of the elderly..

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category

Thank you for your review and we have looked into your request. We see that you were able to resolve your concern on March 1st 2017 with one of our agents. Rest assured that your account was cancelled. We thank you for being part of the OmegaXL family.

Thank you!
ID
#1015422 Review #1015422 is a subjective opinion of poster.

Hi i will like to cancel my account with omega Xl,please me at 347 995 5965 ian

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Customer Care Review

On January 19, 2017 you were contacted by the service professionals in our Customer Advocacy Group. They explained that the “charge” you were concerned with was not a debit to your parent’s account, but a credit – a refund of his initial order. That order was not delivered due to a clerical order in entering his address in our system. Great HealthWorks apologizes for any inconvenience this may have caused.
ID
#993195 Review #993195 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

I was called on yesterday by a representative from the Omega company, Selni who's job it is to convince me that my dad account was not charges for the product GHW Vitamin failed to ship out. There is a charge for $49.99 on Dec 20, 2016.Im loking at the charge as I type this.

This comoany is a scam, and they know most seniors do ni have computer electronic, time or the energy to be on a hold call to dispute the charge. Well folks they got my dad this time, don't allow this company to bamboozle you with the celebrity faces of Larry King, Blair Underwood.

Its a rip off. Bereft