Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Pills Review from San Jose, California

Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers who purchase our product every month due to its proven ability to relieve joint pain due to
inflammation. We strive for 100% customer satisfaction and we offer a Money Back Guarantee for the first 90 days following the initial order and we process refunds promptly. If you would like to discuss your u OmegaXL experience or our refund policy, please call the service professionals in our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#643346 Review #643346 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised

This product, Omega XL, doesn't work as claimed, when I called in, the representative said I should increase the dosage from two pills a day to six...so I did this for two months, with no relief...I've been on O-XL now for approximately 6 mos...and I want my money back!!!

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Paris, Ohio - Beware of Great Health Works (OMEGA XL)

As you asked to be contacted, the service professionals in our Customer Advocacy group spoke with you. They pointed out that you had already discussed your concerns with our Customer service department who had cancelled your order and began processing of a refund. You indicated to them that you were dissatisfied with the wait time for your call to be answered. During peak times wait times can be long. We understand how frustrating this can be sometimes, and we apologize for the inconvenience. We also accept communications via email. As you have spoken with Customer Advocacy we recommend calling them in the future, as well, at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#641712 Review #641712 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Debit charges

Horrible customer service! I called 4 times only to receive wait times of 45 minutes to 65 minutes.

Once contact was made with supervisor Christopher Lang and Tony, I expressed my desire to cancel my order. I was told cancellation #s were not given. I found this to be a bit strange. Two weeks later my bank account was billed an additional $25 more dollars.

It would appear that Great Health Works is a scam company or at the very best a disorganized one.

Their products MAYBE great I cannot say, but their business practices are a P-in the-A. Stay Away!!!

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - These reviews are mostlyl the same complaint

Many thanks for your kind words on behalf of Omega XL. We are always excited to hear from those who have enjoyed the benefits of our product, and understand that we fully disclose our sales practices in literature, on line, and during our recap on the telephone. As you have chosen to remain anonymous, we are unable to contact you, but we want to invite you to give your personal testimonial about the benefits of Omega XL. We recommend calling the service professionals in our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419 or cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#641476 Review #641476 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Product

I am more *** that people are screaming SCAM but didnt accept responsibility for not reading the disclaimer. Nor did they take the product long enough to determine proof either way. Which could stop alot of people from trying the product and discovering it could/would/did help their health issue...

All the same complaint except one which states Omega xl killed his wife but did not expound on how for our information and education and no one asked him! what if someone has the same health issue as she had and it also takes their life? If stating this product kills, also state how...it could diagnose and save someone's life...and if it is relative, or possible for Omega xl ingredients to cause death we should all know what to look for in symptoms.

I have been taking this product for over a yr now and i can say i was not able to even walk up and down the stairs as my knees felt like a knife was inserted in ea knee. In less than a week i could walk up and down the stairs and the pain was gone.

almost all businesses which offer a free product (online promotions) then put you on auto pay and there is always a disclaimer on the checkout page. This does not mean that the product does not work.

everyone seems to be so worked up over the cost and not being able to get customer service in a timely fashion. Should have gone thru paypal so you could stop payment and also email Omega xl to stop shipping as no more payments will be debited from your paypal account.

i guess one has to be desperate enough to pay the popper... when the pain is serious enough to cause alarm, like knee replacement surgery, a $60. bottle of HOPE doesnt seem so bad!

although it is annoying to find you are on auto pay, you must assume some fault and stop trashing a company whose disclaimer YOU did not read.

In the future when ordering anything online, read the entire page. If the companies customer service is this bad write the station which aired the program and Larry King, tell them about the extremely poor customer service. I do not see that they were trying to take advantage of any customer. Making money is an American Dream and the product must have helped more than just me!

before trashing a product that might help someone, go to snopes.com and find out if they consider Omega xl a scam first.

Customer service should be extremely high on this companies integral goal list and they should be ashamed if it is not. I do not believe Larry King is aware of this or he would not have associated himself with this product. It is unfair to now call him dishonest and money hungry when you cannot possibly know if he is aware of these issues.

To trash a companies product that just might help someone heal because you are ticked off about the cost and auto pay (and really it was not Omegas fault you did not read the whole page...EVERYONE should know better than to order from a company for the first time without reading the entire page!) Your foot stomping has probably stopped many people from purchasing Omega xl who may have been helped as i have been and that responsibility is on those who didnt give the product a time true test.

FYI: If you want serious help with with Osteo Arthritis buy yourself

Cosamin DS, It IS gold in a bottle, costly, but worth it (a good pharmacist will acknowledge its benefits)...15 yrs ago i could not close my hands and my thumb joints distorted, my legs ached from arthritis and i had severe carpel tunnel ...my husband, beings he is a pharmacist, brought home Cosamin DS and told me to try it. Within 2 wks the swelling was gone and the severe carpel tunnel was also healed! Just because a product states it is Condroatin and Glucosamin does not mean it is the correct balance of both and they also must both be present to make the other work significantly enough to heal serious joint issues.

As far a newer product, like Omega xl, one cannot know whether new or not if it will heal everyone in the same way...some will get great results and some will not. At least if you did not receive a benefit one is then aware that your problems may not be in the category which Omega covers.

I'm Just Sayin'

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - After Reading REVIEWS I refuse to buy!

The comments on this website represent a tiny fraction of a percentage of Omega XL’s hundreds of thousands of satisfied customers. It is unfortunate that you have chosen to deny yourself an opportunity to try the benefits of our product based on anonymous remarks on the internet. As you asked to be contacted at your email address, the service professionals in our Customer Advocacy Group have tried to reach you with no response. Should you wish to discuss your feelings with them, they may be called at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#640648 Review #640648 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised
Tags
  • Omega XL Reviews

Thanks to all! I was really excited about ordering this product but after reading the reviews I refuse to buy.

I would rather believe 20 people who have not a cent to gain by telling about their experience rather than a rolling down hill company trying to trick people into auto pay scams. "Work HONEST" Live HONEST. Why is this so hard to do. GREED leads these people to making a fast buck.

Who's to say what those capsules are filled with when they cannot honor their simple return policy. Having no actual reviews on their website is a BIG FLAG also.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from Snellville, Georgia

Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers who maintain monthly orders for our product. Thousands have given testimonials to the benefits of Omega XL, which may be found on our website. It is unfortunate that you have chosen to deny yourself the opportunity to experience those benefits based on remarks in an anonymous website. We would be pleased to discuss this with you, but you have chosen to remain anonymous. Should you wish to discuss this with us, please contact the service e professionals in our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419, or cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#640195 Review #640195 is a subjective opinion of poster.

Wow.... What people are saying about the product.

I was planning on getting it but I changed my mind. Thank God I saw the reviews first.

I have R.A and am in constant pain. Guess I will stick with the doctors at least they try to help you relive your pain and some don't beat around the bush about what works and what doesn't work for me.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Joint Health Supplement Review from San Jose, California

We regret to learn that Omega XL has not provided you with benefits. Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers who continue to receive shipments every month. We would be happy to discuss your particular concerns with you, but you have chosen to remain anonymous. Should you want to see how we can help, please contact the service professionals in Our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#639105 Review #639105 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

don't buy this product.because i consume 5 bottles of this already but the pain on my arm still there and it is a common pain only.do not waste your money here.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - False Advertising and Adverse Event

We have reviewed your complaint with our media department and we find that our commercials do not advise you to take one gelcap per day. We advise all new customers to begin by taking 4 capsules per day and our bottle label recommends 2 to 6 capsules per day. Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers who continue to order our product every month. We would like to review and address your concerns in detail, but you have chosen to remain anonymous, so that isn’t possible. We recommend that you contact the service professionals in our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419 or email them at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#636242 Review #636242 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Not as described/ advertised

After seeing the ad with Larry King, decided to order. The ad confirmed one small tab once daily.

On receiving the first shipment the first piece of paper with a RED Stop sign stated that in order to maximum relief at least 4 tabs for the first 30 days. Within days I noticed a second charge on my account and a box arrived in the next 2 days. I called customer service and you immediately get put on a hold with an average wait time of 90 plus minutes. I finally got through and insisted to speak to a supervisor as I considered the ad to be "False Advertising".

It took a while to convince the customer service rep of the seriousness of the company's claim and its repercussions. I informed the rep that I will be contacting the FDA for "False Advertising" and it did not take too long after that to get a "FULL and COMPLETE REFUND".

In the meantime I developed small joint pain in the hands, and the once I stopped taking the tablets is when I was pain free.

I still intend to file an adverse event with FDA. Its usually the company who should handle such a complaint but I am not going to wait around for hours to file my complaint.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from Findlay, Ohio

Omega XL has hundreds of thousands of satisfied customers, who continue to purchase it on a monthly basis. Thousands of them have given testimonials to its benefits. We would very much like to discuss our product with you, but you have chosen to remain anonymous. We recommend that you contact the service professionals in our Customer Advocacy Group at cagsupport@greathealthworks.com, or 1-800-607-0419.
Review
#635971 Review #635971 is a subjective opinion of poster.

I have not tried it yet myself, I wanted to read the reviews first. All I see are complaints about the prices and customer service. WHAT ABOUT THE PRODUCT????

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from New York, New York

OmegaXL has hundreds of thousands of satisfied customers who purchase our product every month due to its proven ability to relieve joint pain due to inflammation. We strive for 100% customer satisfaction and we offer a Money Back Guarantee for the first 90 days following the initial order and we process refunds promptly. We are disappointed when customers rely on negative, mostly anonymous internet postings rather than the many positive customer reviews and testimonials. Our service professionals in our Customer Advocacy Group would contact you to discuss your concerns but because no contact information was included with your post, we are unable to follow up with you. To learn more about OmegaXL’s benefits, our 90 Day Money Back Guarantee or our return policy, please contact our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419 or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#635340 Review #635340 is a subjective opinion of poster.

Wow!! No experience for me, considering the reviews and a past ordering of another health product that overcharged me for there product I will not be making the same mistake twice. Thanks but no Thanks Omega.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in San Francisco, California - RIP OFF FROM THE GET GO!! Cancelled and still received more product.

We are sorry to learn that you had an unsatisfactory customer service experience. As you requested, the service professionals in our Customer Advocacy Group have contacted you. They advised there had been a clerical error when you first cancelled your order. This had been corrected already and a refund issued. The call concluded on a satisfactory note. We thank you and your mother for your business, and wish you both well.
Review
#633573 Review #633573 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$60
Preferred solution
Take back this latest order and not send anymore.

My mother ordered this for me when she saw the ad for pain relief. As soon as she told me what she did I explained to her the problems with these types of products and trying to get rid of them.

After a month I called and cancelled the order instead of waiting the 90 days like they said it takes to work.

We spoke to "Olga" who said to keep trying the pills but she would put in our order to cancel. That was on April 27, 2015. Then on Saturday May 9,2015 we received another order.

This is a company that is not to be trusted. I guess I'm going to need to cancel the credit card to get rid of them.

She is in her late 70's and doesn't understand the complexities of the modern world. She trusted their ads that say you can cancel at anytime and I explained that these types of companies only want that credit card number so they can RIP YOU OFF!!!

If their practices don't get to you then the taste of these pills will. I would like to find out what they put in these pills because they are the worst smelling pills I have ever taken.

I have learned to search companies out before buying from them but my mother is old and got ripped off.

Now it is my job to fix this & deal with this company.