Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Omega Xl's reply to:

Omega Xl Pills Review from Hoboken, New Jersey

Thank you for your positive thoughts about OmegaXL. We enjoy hearing from our customers and learning about their OmegaXL experience. In over 30 years of research, OmegaXL has been clinically shown to help relieve joint pain due to inflammation. Please note that OmegaXL is not intended to diagnose, cure, prevent or treat any disease. Individuals should always consult with their physician or healthcare provider before taking any supplements.
Review
#712662 Review #712662 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

Love the product is working wonders God bless the person who discover this authentic product is helping many with arthritis an ostheporosis an many others conditions thanks so much....

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Alexandria, Virginia - More available for general public

Thank you for bringing your situation to our attention and allowing us the opportunity to work with you to address your concerns. You were contacted by the service professionals in our Customer Advocacy Group, who discussed your situation and the needs of your family, working out a program that you felt you could afford. You expressed your pleasure with their resolution and both your spouse and your parent will now have the chance to enjoy the benefits of Omega XL and we appreciate you sharing with us your positive view of OmegaXL benefits+. +OmegaXL is not intended to diagnose, treat or cure or prevent any disease.
Review
#701969 Review #701969 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue
Preferred solution
Price reduction

Hello Omega XL doctors.

I think this product will make a lot of humans happy!

Arthritis is afflicting a great part of our world, and yet our science and medicine is the most advanced ever been, thanks to the mental and patient ability of this doctors!, but still seems that this advancement is only available to the financially privileged ones!

My mother, 70 y/o has been suffering of arthritis since she was in her 40's, now my husband has been complaining of joint pain since his late 20's (he's in his 40's now) I wanna buy Omega XL for both of them, but the price is way to expensive for me :( way out of my budget!(I have two sons, one in third year at Hampden Sydney college and one in tenth grade), and I know you are supposed to take this supplements for life, right?

Is it anyway that this product can be on the market without alteration?(generic or synthetic) for a more affordable price and a larger amount of caplets per bottle?

Sorry about it, but it's so sad that some people have to live in pain when the cure is already there! just for lack of money....

Hopefully you can bring down the price so my two loved ones and the rest of the world can buy it and live a more happy life!!!!

Thank you so much for your effort to make the world a better place!!!

Lynn

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Las Vegas, Nevada - Product is OK but if you have a problem like I di they will basically cheat you out of your money refusing make good on your complaint.

Please accept our apology for your experience with our staff. Be assured that it is not our policy to charge for replacing a damaged shipment. The poor service you received is being addressed with the agent responsible.
The service professionals in our Customer Advocacy Group contacted you via the email address you sent and you advised them that you have since spoken to one of our reps and your order has been replaced without charge. You indicated that you are satisfied with the service that you have now received. Should you need any assistance in the future, please don’t hesitate to contact them again, at 1-800-607-0419, or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#690705 Review #690705 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$40
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Do not order from these people, I ordered the product as It was OK, I mean I could order other fish oil supplements that are just as good, however my complaint is this.

I ordered two bottle, they arrived but the heat must have fused the gelatin capsules together making it impossible for me to separate and take the two pills a day that I take, they would simply split apart and leave the stink of fish over my finger.

I called them and they offered me a discounted price on two new bottles, wtf, I said no I would like to send them back and have two replacement bottles, well back and forth with some *** operator that went to an *** supervisor and on and on. It was like they were mentally challenged or something.

In the end the operator came back and said they could only send me 1 bottle. I will never order from these thieves ever again and I would certainly hope that neither do you. Try Krill from Alaska, that product works as well.

Omega Xl - Review from Overland Park, Kansas

Hi! I have been taking this for the last four weeks. I am recovering from cancer and have had a lot of negative side effects due to the treatment. This included long-term use of prednisone and having my bounds ruined by the long-term effects of the drug. It help me to lose the extra weight around my belly, helped my eyes to feel better, And I have barely had to take anything for my joint pain. So far I recommend this and I'm going to be telling people. I wouldn't mind if someone would like to refer me so that someone will or in the $40 that comes with referring someone
View full review
Review
#689751 Review #689751 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Omega Xl's reply to:

Omega Xl - Pills Review from Jasper, Alabama


We regret the inconvenience this misunderstanding has caused you. We have hundreds of thousands of satisfied customers who have realized results from using Omega XL and we always try to provide the best in customer service. Customers generally begin to feel the benefits of Omega XL within 4 to 6 weeks of daily use of our product and that is the reason for agents continuing to encourage four soft gels a day during your initial use of the product.

On September 9, 2015, our Customer Advocacy Group attempted to contact you in response to your posting on this website and you refused to talk with them. We encourage you to continue to use our product to achieve the results you are seeking.

The service professionals in our Customer Advocacy Group have reviewed the audio record of your initial sales call of July 12, 2015. At that time, it was explained that each month we would ship 2 bottles of Omega XL at $ 96.85, including shipping. Based on your posting, this was not clearly understood during the initial sales call. As a customer courtesy, our agent processed a partial refund of $ 30.00 to you during your telephone conversation of August 15, 2015 and you accepted this. That refund was credited to your Visa account on August 21, 2015. You also reduced your automatic shipments to 1 bottle and the next shipment is scheduled on September 12, 2015. To date your account is active. Should you need further assistance with this matter, please contact our Customer Advocacy Group at 1-800-607-0419 or via email at cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#684055 Review #684055 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue

I ordered omega xl. The 2nd month I recieved twice the amount I was expecting.

Your representatives told me I set it up that way. Instead of just under $50.00, you took out nearly $100.00. Initially I was told to take 4 a day till next shipment. When I talked to rep this time, he said 4 a day for 2 months.

Your reps basically said I agreed to this. Then they blamed your system for the 2nd shipment. I like the product, I think, but I really get angry when I am called a liar. Supposedly, you are returning $30.00 to my account.

So I am only paying $20.00 for what I didn't order. I'm a disabled veteran and have my group waiting to see how you handle things. By reading this site, it appears this may all be a fraud. We are hoping it's not.

Your ethics are definitely in question. Without a reply, I will cancel, and expect my money returned. I have talked to three reps so far, with three different stories.

Up to you to convince me you are not duping me. Agreeing to terms of service is coercion, and another sign you may be a fraud.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Yukon, Oklahoma - Tried to cancel

Since you posted the service professionals in our Customer Advocacy Group contacted you
and worked to address your concerns. You responded by writing the following:
"…I have an up-date to this problem. Today (July 31, 2015 ) I received a call from
GREAT HEALTH WORKS and these people went right to work to resolve my dissatisfaction.
I have arrived to an extremely palatable and the manager of CUSTOMER SATISFACTION
department was extremely responsive and overjoyed to help me arrive at a workable
solution. This Young lady went out of her way to make me extremely happy and I am.
WAY TO GO GREAT HEALTH WORKS. YOU HAVE EARNED A VERY HAPPY CUSTOMER.
This new attitude has earned a ***** FIVE STAR RATING***** and I am not easy to
please but you pleased me." (http://great-healthworks.pissedconsumer.com/an-up-date-to-my-suspected-fraud-20150731675217.html)
Review
#673202 Review #673202 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cancellation process
  • Poor customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$250
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Omega XL truth

I called and tried to cancel my order 6 months ago because the side effects were astounding especially for someone on blood thinners. The lady I talked to would not take my cancellation order but instead kept countering my request with the benefits rhetoric and I told her not only is not a good product for my wife but it is extremely damaging to her health.

The Great Health works company refused to stop my order and they continue to charge my account every month and every month.

This has to stop. Now I will turn Great health works in to the fraud unit of Bank of America.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Valrico, Florida - Almost convinced

OmegaXL has hundreds of thousands of satisfied customers who purchase our product every month to relieve joint pain due to inflammation. We strive for 100% customer satisfaction. We offer a Money Back Guarantee for the first 90 days following the initial order and process refunds daily. We are always disappointed when customers rely on negative, mostly anonymous, internet postings rather than the many positive customer reviews and testimonials. The service professionals in our Customer Advocacy Group contacted you to address your concerns. Should you wish to talk with us to learn more about OmegaXL’s benefits, our 90 day money back guarantee or return policy, please contact us at 1-800-607-0419 or cagsupport@greathealthworks.com
Review
#672227 Review #672227 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cancellation process
  • Misleading advertisements
  • Consumer reviews
Reason of review
Poor reviews

buyer beware. I was almost convinced into a purchase however after reading all of the available reviews I decided that the unsatisfied customers were very much more convincing than the testimonials.

Glad I saved my money and shame on Larry King for his contribution to the deception. I am certain that his presence was a factor in many purchases made. The concept and results of this product may very well be true however if the trust in both customer service and the return experience is not fulfilled, the result can be very unkind to the product. I am not willing to trust them that much.

During the infomercial it was asked why it was not made available in stores. I now believe the real answer lies in the return policy.

At a local drug store, the product would have been returned with less fuss. I'm very glad that all I lost was a half hour of my life watching the infomercial.

Omega Xl's reply to:

Omega Xl - I was going to buy this morning

OmegaXL has hundreds of thousands of satisfied customers who regularly purchase our product for relieving joint pain due to inflammation. It is unfortunate that you have chosen to believe the anonymous internet postings as opposed to the many positive customer
reviews and testimonials. The service professionals in our Customer Advocacy Group have tried to reach you at the phone number and email address you posted, with no results. Should you wish to talk with us to learn more about OmegaXL's benefits they can be reached at
1-800-607-0419 or cagsupport@greathealthworks.com.
Review
#669957 Review #669957 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

Was going to buy this morning but I got online and read these reviews, but no thank you! Thank you to all the customers that did buy for going through the B.S for others to know they have bad customer service and take your money.They must have not been ready business wise to handle this many customers, because I am a business owner and this is what happens when you get overloaded, so either they are not business smart or just don't care. Reviews matter, I review everything before I buy, even my dish soap, I don't waste money, or give it to B.S, making others rich off of me, again No thank you!!

Omega Xl - Review in Drug Stores and Drugs category from New York, New York

I was very skeptical about the claims made. I refused the automatic shipment since I wanted to try the product and see if it worked before I committed to re-orders. After 3 days my back and joint pain were gone. I still can't believe it. After spending thousands of dollars on Chiopractors I found the relief I wanted. To be honest I am not 100% improved but would say 85% and very satisfied. I finally find one claim that came through truthfully.
View full review
Review
#664385 Review #664385 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
Omega Xl's reply to:

Omega Xl in Birmingham, Alabama - BUYER BEWARE!!!

We offer a money back guarantee for the first 90 days following the placement of a customer's initial order. Customers are welcome to modify their accounts at any time, including cancellations, via telephone (1-800-488-8082) or email (support@greathealthworks.com). Unfortunately, as of this date, we are not able to offer this service on line. The service professionals in our Customer Advocacy Group have contacted you, and your shipments have been cancelled, as requested. Refunds totaling $183.80 are being issued to your Visa account. Because you initiated chargebacks against 3 of your orders the banking system will not allow us to refund your credit card for those orders. Instead, we are sending a refund check to you in the amount of $275.70.
Review
#663910 Review #663910 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Poor customer service
  • Misleading advertisements
  • Cancellation process
Reason of review
Poor customer service
Loss
$400
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Omega 3

Do yourself a favor and don't order anything from this company; Omega XL, Great Healthworks. I tried to cancel this subscription via their website (multiple times) to no avail.

FINALLY, I had to contact my credit card company and have them blocked from debiting my account monthly. I returned 5 boxes of this product to the company. They refuse to refund the money OR return the products to me. This stuff is about $96/month.

I'm out $500 AND the product. I would strong advise anyone to avoid this company and their product!

It's an absolute nightmare!! FYI: you MUST cancel within 90 days of your initial call, this is NOT a 90 day return policy.