What Their Customers Are Saying

?

All testimonials are provided and verified by Omega XL. Verified testimonials on Opinion Corp is a paid feature of the platform.

To start my order back

Omega XL
I was taking omeg xl for three years And got off of them but I realize my Pain have started back.
Read

OmegaXL has helped me in other ways

Omega XL
I get cramps in my legs all the time. When I started taking OmegaXL, the cramps lessened. OmegaXL has helped me in other ways. I also appreciate the size of the OmegaXL capsules, which are much easier to swallow. Josephine H.
Read

OmegaXL helped the stiffness in my legs and my back muscles

Omega XL
OmegaXL helped the stiffness in my legs and my back muscles. I also had stiffness in the back of my neck. OmegaXL has helped decrease the stiffness. The muscles in my back are more relaxed and my legs are less stiff. Judy B.
Read
Omega XL's reply to:

Very deceiving u first say 46.00 a month for two bottles then at end of conversation u say 79.00 approximately going forward

Thank you for your review. Our Buy One Get One Free promotion is offered at an introductory price with a monthly autoship that includes savings as advertised. Pricing for the subsequent orders under the monthly autoship program are indicated in the terms and conditions, must be accepted before completing the purchase, and include a 60-day money back guarantee from the initial date of purchase. Unfortunately, we were not able to locate your account with the information provided. Please send us an email and include the name, phone number, and address associated with the account so that we can further assist you. Your email can be sent to support@greathealthworks.com or you can contact our customer service 1-800-488-8082. Our hours of operation are Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
ID
#3534989 Review #3534989 is a subjective opinion of poster.

This is why ppl are reluctant to TRUST!!

Be honest tell ppl upfront bf u chg that the price of a monthly supply after the first month is doubled!!!

Very disappointed to say the least

I was told my order was canceled after I verified the TRUTH!

Do not chg me anything as I confirmed

The person who developed this should know what ur doing an shame on him if he knows an deceives ppl

H Kalish

609442****

User's recommendation: Be careful ask about second months chg.

Omega XL's reply to:

Omega xl ingredients

Thank you for your review. We appreciate your interest in our product OmegaXL. After reviewing your request related to the OmegaXL ingredients, we unfortunately, cannot share the exact ingredient amounts because it is a proprietary formula. We strive to deliver excellent customer service, if you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#3533486 Review #3533486 is a subjective opinion of poster.

In any joint supplement EPA and DHA are crucial ingredients as well as a minimum combined value of 500 mg daily intake for beneficial results.

Omega XL says their product contains each, but do not give values on ingredient labels, leads to question...why not?

User's recommendation: Select products that share all information.

Omega XL's reply to:

No results from using product

Thank you for your review. We are disappointed to learn that our product did not meet your expectations. Our studies show that when using the product daily as suggested, individuals may experience varying levels of relief from joint pain due to inflammation, supports respiratory function and improves muscle recovery after activity. Individual results may vary depending on lifestyle. OmegaXL is a quality dietary supplement that supports joint and muscle health. Our goal is to provide excellent customer service and we apologize for any inconvenience you may have experienced. Our agents are trained to offer alternative options to our clients so that they can continue to experience the benefits of OmegaXL, to be accepted or rejected at your convenience. We are happy to have spoken with you on April 20, 2022 and as discussed your account was cancelled on January 26, 2022 upon your request, and a full refund of your last order has been submitted. Please allow 1-3 business days for processing. If you have any additional questions or concerns, feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#3489650 Review #3489650 is a subjective opinion of poster.
Product
Omega Xl Supplement
Loss
$1
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

I "gave it a chance...I gave it time".

14 months and $1,000 later, your product had zero positive results. Ibuprofen actually WORKS, for a fraction of the cost.

When I tried to cancel my auto ship, your rep was like a used car salesman, offering my no less than 3 cheaper deals to try to keep me as a customer.

In the end...for me, I can sum your product up in 2 words;

SNAKE OIL !

User's recommendation: Everything's worth a try, but if something sounds too good to be true...it usually is. You do what you think is best for you.

Omega XL's reply to:

Impossible to cancel order!

We value your feedback and are disappointed to learn that you did not have a positive experience contacting us by phone. As requested per your email, your subscription has been immediately canceled. Our goal is to provide excellent customer service to all customers, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you have any additional questions or concerns, feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#3428432 Review #3428432 is a subjective opinion of poster.
Omega XL - Impossible to cancel order!

I tried calling the customer service number and was left on hold for over a half an hour. I sent emails, filled out forms, but have not received a response to cancel my order.

User's recommendation: Do not subscribe!

Omega XL's reply to:

I need to talk to a hunan being

Thank you for your feedback. Customer satisfaction is our top most priority. We are happy to have been able to speak with you on March 2, 2021. As per your request, your shipment was deferred until March 18, 2022 at that time we will ship your order. As mentioned, during our conversation you have the ability to modify your account online. Our goal is to provide excellent customer service to all customers and we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you have any additional questions or concerns, feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#3366041 Review #3366041 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
I need to postpone a shipment for 2weeks
New Reviewer

I need to postpone a shipment for 2 weeks from the 4th of March 2022. Please and thank you.

Sincerely,

Martha Burk

Omega XL's reply to:

Ya no nesesito las pastillas nesesito canselar el pedido porfabor

Gracias por tus comentarios. La satisfacción del cliente es nuestra máxima prioridad. Nos complace haber podido hablar con usted el 5 de enero de 2021. Según su solicitud, sus cuentas han sido canceladas. Nuestro objetivo es brindar un excelente servicio de atención al cliente a todos los clientes y nos disculpamos por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Si tiene más preguntas o inquietudes, no dude en comunicarse con nosotros al 1-800-488-8082 y uno de nuestros agentes estará encantado de ayudarlo.
ID
#3230063 Review #3230063 is a subjective opinion of poster.
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Son muchas veces k e estado llamando para k me ayuden a canselar el pedido y no me ayudan ya no ocupo las pastillas

Omega XL's reply to:

Por favor quiero que no me manden omega exel si yo no lo ordeno gracias

Muchas gracias por su comentario. La satisfacción de nuestros consumidores es una prioridad para nosotros. De acuerdo con su solicitud, su cuenta ha sido cancelada y el reembolso del dinero correspondiente a su última orden ha sido procesado. Por favor tener en cuenta que el mismo se verá efectuado en un término entre 1 y 3 días hábiles. En caso que necesite información adicional o tenga alguna inquietud, no dude en contactarnos nuevamente al 1-800-488-8082 y uno de nuestros agentes podrá ayudarle.
ID
#3197219 Review #3197219 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

No quiero omega exel si no lo ordeno yo por favor me cánsela esa orden asta que yo ordene nueva mente gracias

Omega XL's reply to:

Cancelar

Gracias Anahi por su comentario. Fue un placer habernos comunicado el 2 de Noviembre de 2021. De acuerdo con su solicitud le confirmamos que su orden ha sido suspendida hasta el 2 de Enero de 2022. Por favor tener en cuenta que una vez se reactive su cuenta en la fecha indicada, los cobros por envֵío y manejo se reactivarán, salvo usted solicite lo contrario. Si tiene alguna duda adicional, pregunta o inquietud por favor no deje de contactarnos al 1-800-488-8082 y uno de nuestros agentes estará dispuesto a ayudarla.
ID
#3028744 Review #3028744 is a subjective opinion of poster.

Quiero cancelar mi Orden porque todavía tengo ,pastillas y no me sirvieron de nada

Mi nombre Anahi Suárez #602 472 ****

Omega XL's reply to:

Stop order

Thank you for your review. Our goal is to provide excellent customer service to all our customers. As requested, your subscription has been canceled. We welcome any future requests via our customer service line at 1-800-488-8082 or support@greathealthworks.com. Our hours of operation are Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM EST. We take our customer's comments seriously and appreciate the feedback shared.
ID
#2838293 Review #2838293 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Please start my orders for a mega XL. I am having a financial problem at the present time but I will order again in the near future. Please let me know if you got this message so I can continue doing the things that I need to do.

Contact Omega XL Customer Service

Website:
www.omegaxl.com
Mailing Address:
4150 Sw 28th Way
Fort Lauderdale, Florida 33312
United States
Phone:
(800) 488-8082
Contact Omega XL Customer Service

Latest Question

How long will it take for the medicine to kick in to ease the pain

Omega XL's reply to:

I don't need no more Omega xl what do u charge me 82 dollars

We value your feedback and are disappointed to learn that you did not have a positive experience. After reviewing the account in question, we can confirm that on July 10, 2021 you made a purchase of our Buy One Get One Free promotion of two (2) bottles of OmegaXL via our website. The promotion included a subscription into our convenient auto-shipment program that could be canceled at any time. Prior to completing an online purchase, the terms of the auto-shipment must be accepted manually before completing the purchase. We have attempted to reach you but unfortunately, we were unsuccessful. Nevertheless, your account has been canceled and a full refund of your last order has been submitted. Please allow 1-3 business days for processing. Our goal is to provide excellent customer service to all customers and we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you have any additional questions or concerns, feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#2761053 Review #2761053 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • You need ask firs if we want other orden
Loss
$82
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I dont orden more omega why do u charge me other orden ????????????????????????????????????????????????????????????????????

User's recommendation: Noooooo Noooooooooo.

Omega XL's reply to:

Cancel order

Thank you for your message. Our goal is to provide excellent customer service to all customers. As you requested, we will defer future shipments of your order until September 21, 2021. At that time, we will resume shipping unless you call us prior to the September 21, 2021 to extend your deferral. We strive to deliver excellent customer service, if you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#2710132 Review #2710132 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

My doctor took me of XL for 30 days. I have adequate supply. Please hold or cancel my order for 30 days.

James Torgerson

602 793 ****

jimtorg@***.net

12044 N Lamont Dr

Fountain Hills AZ 85268

Omega XL's reply to:

You’ll never get your money back

We value your feedback and are disappointed to learn that you did not have a positive experience. Our goal is to provide excellent customer service to all customers and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We are disappointed to learn that our product did not work as you had hoped. Our studies show that when using the product daily as suggested, the product helps relieve joint pain due to inflammation and supports respiratory function and muscle recovery after activity. We acknowledge that we have been experiencing an increased volume of customer requests and apologize for any delays in providing a timely response. We have attempted to reach you but unfortunately, we were unsuccessful, nonetheless, your account has been canceled and a full refund for your last order has been submitted. Please allow 1-3 business days for processing. We strive to deliver excellent customer service, if you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#2680869 Review #2680869 is a subjective opinion of poster.
Loss
$500
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

To cancel my order permanentlyI've tried to count many times they said I would be last months you need to send my money back

User's recommendation: Don’t order it it doesn’t work and it doesn’t stop coming.

Omega XL's reply to:

Wrong mailing áddress

We value your feedback. Our goal is to provide excellent customer service to all customers and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We are happy to have spoken with you on June 18, 2021 and assisted with updating the address as you requested. We attempted to reach you upon receipt of this review on June 21, 2021 however we were unsuccessful. Our attempt to reach you was to advise that we have processed a reship of the product to the updated address that you provided to us. Please allow 3-5 business days for delivery. We strive to deliver excellent customer service, if you have any additional questions or concerns feel free to contact us at 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you.
ID
#2617419 Review #2617419 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

My mailing address (US) incorrect please correct so I can receive my product (US) imposible yo contact someone

Omega XL's reply to:

Omega XL will take money from your account monthly

We value your feedback and are disappointed to learn that you did not have a positive experience. Unfortunately, we were not able to locate the account with the information provided. Please provide the name, phone number, and address associated with the account so that we may investigate further. We strive to deliver excellent customer service and would like to hear from you. Please reach out to us via email at support@greathealthworks.com or 1-800-488-8082 and one of our agents will be more than happy to assist you further.
ID
#2527551 Review #2527551 is a subjective opinion of poster.
Product
Omega Xl Pills
Loss
$89
Preferred solution
I would like the consumers to know and be careful when you order this product. Read the small print.
New Reviewer

My mother who is 92 let her grandson order 2 bottles of Omega XL out of my account. The problem is that they take $89.00 monthly out of my account.

It is 2021 and they are still operating in this manner.

They wouldn't let me cancel and when my mom canceled they tried to convince her to keep getting it. Through my account!!!

Omega XL's reply to:

Missed order

"Thank you for your review. We acknowledge the attempts made to contact us and apologize for any inconvenience you may have experienced. Our goal is to provide excellent customer service to all our customers. After reviewing the account in question, we can confirm that on September 22, 2020, your order for OmegaXL was processed, however upon checking the tracking information, the order never arrived at your location. Upon receipt of this review we attempted to contact you via phone on February 10, 2021, but were unsuccessful. Our attempt to reach you was to advise we have submitted a request for a refund of your September order in full. Please allow 1-3 business days for processing. We welcome any future requests via our customer service line at 1-800-488-8082 or support@greathealthworks.com. Our hours of operation are Monday through Friday from 9:00 AM to 6:00 PM EST. We take our customer's comments seriously and appreciate the feedback shared."
ID
#2412726 Review #2412726 is a subjective opinion of poster.
Service
Omega Xl Customer Care
Loss
$45
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I have been trying since the first week in Dec to get either a refund or get the product that money was taken out of my acct for. I have called repeatedly.

Been told a customer service supervisor would call me back and even had a supervisor tell me they would call back. The last time I talked to someone was 3 weeks ago.

I'm still waiting for a call back. No I will never recommend this to anyone and I tell everyone that you are thieves.

User's recommendation: DON'T BUY FROM HERE!